Вчитель-логопед

27.Вер.2018

Ігрові вправи для розвитку дихання та голосу !!! Під час виконання дихальних вправ треба стежити, щоб дитина дихала діафрагмально (роблячи вдих, випинала живіт і не піднімала плечей, крім випадків, коли цього вимагають правила гри, і при видихові втягувала живіт). Проводити такі ігри рекомендується не більше трьох хвилин із перепочинком.arist {“ordered”:true} –> Гра «Футбол» Дитина силою … Продовжити читання “Поради вчителя-логопеда для батьків”

Детальніше
16.Лют.2018

1. Завжди звертайте увагу на неправильне мовлення дитини, намагайтесь встановити причину (погане мовленнєве оточення, наявнісь патології ЛОР органів та багато інших). 2. Виявлені на початковому етапі порушення мовлення легко і швидко виправляються. 3. Відсутність звуків у мовленні дитини завжди призводить до їх заміни іншими – у легкому випадку, до спотворення вже існуючих і міцному їх … Продовжити читання “Поради батькам”

Детальніше
16.Лют.2018

Мовлення є унікальною здатністю, властивою тільки людині. Воно пов’язане з процесами мислення, та забезпечує спілкування за допомогою тієї чи іншої мови і являє собою складну психічну діяльність. При нормальному мовному розвитку дитина опановує звукову систему мови одночасно з розвитком загальної моторики і диференційованих рухів рук. Порушення в оволодінні звуковою системою мови у дітей тісно взаємопов’язані … Продовжити читання “Використання методу «Звуки-пальчики» в корекційній роботі з дітьми із ЗНМ”

Детальніше
16.Лют.2018

Мова дитини розвивається під впливом мови дорослих і значною мірою залежить від достатньої мовної практики,нормального соціального і мовного оточення, від виховання і навчання, які починаються з перших днів її життя. 1. Розмовляйте із дитиною під час усіх видів діяльності, таких як заняття, гра, одягання-роздягання, прогулянка і т. д. 2. Говоріть про те, що ви робите, … Продовжити читання “Рекомендації вчителя – логопеда щодо профілактики мовленнєвих порушень (3 рік життя)”

Детальніше
16.Лют.2018

1. Четвертий рік – це вік «чомучок». Діти постійно задають дорослим запитання, які не можна залишати без уваги. Треба терпляче і доступно відповідати на всі «чому?», «Навіщо?», «Як?», «Що це?». Іноді через нестійку уваги діти нездатні вислухати до кінця відповіді дорослих. Тому пояснення повинні бути короткими, простими і зрозумілими.2. Говоріть просто, чітко, виразно промовляючи кожне … Продовжити читання “Рекомендації вчителя – логопеда щодо профілактики мовленнєвих порушень (4-5 рік життя)”

Детальніше
error: Content is protected !!