Консультаційний кабінет

16.Лют.2018

Інтерактивний театр для дітей – явище дуже захоплююче. У такому театрі немає глядачів, тому що всі – безпосередні учасники театралізованої постановки. Під час інтерактивної вистави діти без підготовки перевтілюються у ролі, співають, грають на музичних інструментах, на місці виготовляють ляльки-персонажі. Така гра спонукає дітей до дружньої співпраці та розвиває у них комунікабельність Інтерактивність – форма … Продовжити читання “Інтерактивний театр для дітей”

Детальніше
16.Лют.2018

Відомо, що для нормальної життєдіяльності та повноцінного розвитку організму дитини необхідні вітаміни. Їжа, яку ми про¬понуємо малюкові, повинна містити їх достатню кількість. У наш час відомо більше двох десятків вітамінів. Для забез¬печення дитячого організму особливо важливими є вітаміни А, Е, С, Д та групи В (В1, В2, В6, В12, РР). Вітамін Д необхідний для нормального … Продовжити читання “Вітаміни і здоров’я вашої дитини”

Детальніше
16.Лют.2018

Мовлення є унікальною здатністю, властивою тільки людині. Воно пов’язане з процесами мислення, та забезпечує спілкування за допомогою тієї чи іншої мови і являє собою складну психічну діяльність. При нормальному мовному розвитку дитина опановує звукову систему мови одночасно з розвитком загальної моторики і диференційованих рухів рук. Порушення в оволодінні звуковою системою мови у дітей тісно взаємопов’язані … Продовжити читання “Використання методу «Звуки-пальчики» в корекційній роботі з дітьми із ЗНМ”

Детальніше
16.Лют.2018

Мова дитини розвивається під впливом мови дорослих і значною мірою залежить від достатньої мовної практики,нормального соціального і мовного оточення, від виховання і навчання, які починаються з перших днів її життя. 1. Розмовляйте із дитиною під час усіх видів діяльності, таких як заняття, гра, одягання-роздягання, прогулянка і т. д. 2. Говоріть про те, що ви робите, … Продовжити читання “Рекомендації вчителя – логопеда щодо профілактики мовленнєвих порушень (3 рік життя)”

Детальніше
16.Лют.2018

1. Четвертий рік – це вік «чомучок». Діти постійно задають дорослим запитання, які не можна залишати без уваги. Треба терпляче і доступно відповідати на всі «чому?», «Навіщо?», «Як?», «Що це?». Іноді через нестійку уваги діти нездатні вислухати до кінця відповіді дорослих. Тому пояснення повинні бути короткими, простими і зрозумілими.2. Говоріть просто, чітко, виразно промовляючи кожне … Продовжити читання “Рекомендації вчителя – логопеда щодо профілактики мовленнєвих порушень (4-5 рік життя)”

Детальніше
error: Content is protected !!