Практичний психолог

05.Січ.2021

Дослідник Ніколас Карр у книзі «Мілководдя» (The Shallows: What the Internet Is Doing to Our Brains) пише, що людство, перебуваючи в постійному потоці інформації, втрачає можливість зберігати увагу, «забувати себе» в авторській думці. Сама здатність читати книгу, не відволікаючись і на самоті, не є природним умінням Homo Sapiens. Людство цю навичку створювало протягом століть. І, … Продовжити читання “Бережіть психіку. Як протистояти потоку негативної інформації?”

Детальніше
05.Січ.2021

Нерідко після того, як відгримлять новорічні салюти, а останній святковий салат закінчиться, ми починаємо відчувати деяку спустошеність і тривожність. Після яскравих емоцій, пережитих за період зимових урочистостей, звичайні будні здаються не просто сірими, а практично чорними. Психологи стверджують, що подібний абстинентний синдром від новорічних свят виникає практично у кожної людини і називається післяноворічною депресією. Що … Продовжити читання “Післяноворічна депресія і як її позбутися: корисні поради для кожного.”

Детальніше
03.Гру.2020

Діти – це наші послідовники, наше майбутнє: хтось талановитий художник, інший – геніальний винахідник, а третій – справедливий суддя. Як казав Оскар Уайльд: «Кращий спосіб зробити дітей хорошими – це зробити їх щасливими». Такого «щастя» можна цілком досягти, створивши систему норм, які б гарантували права дітям. Ці права трохи ширші, ніж у дорослої людини, в … Продовжити читання “Захистимо права наших дітей!”

Детальніше
03.Гру.2020

Перше, що мають усвідомити батьки, чиї малюки увійшли в прекрасний вік низки криз одного, двох, трьох років, – це те, що істерика – просто емоція. Це не захворювання, не примха, не маніпуляція чи невихованість. Це просто такий прояв сюхвилинних відчуттів дитини. Щодня вона проживає дуже багату палітру різних емоційних станів. Образа, гнів, втома, страх, тривога … Продовжити читання “Дитячі істерики. Що робити батькам?”

Детальніше
25.Лис.2020

З появою інтерактивної дошки діти ЖДНЗ 39 вправляються у малюванні. Але це не просте малювання, а заняття з розвитку фантазії. Діти можуть малювати самостійно, використовуючи кольори. Також кожній дитині можна малювати певний елемент (місяць, дощ, дерево…) і запропонувати додати елементи до малюнка, створивши картину. Цікавим заняттям та корисним для розвитку великої моторики є повторення малюнка … Продовжити читання “Інтерактивне малювання”

Детальніше
error: Content is protected !!